Stílusos és okos optimus készülék (nem csak) nőknek

Az LG a brit Vanity Fair magazinnal közösen mutatja be az Optimus L-Sorozat
új formatervezési filozófiáját

Az LG Electronics (LG) egy különleges együttműködés keretében mutatta be az LG Optimus L-Style okostelefon sorozatot (LG Optimus L3, LG Optimus L5 és LG Optmus L7). A gyártó a brit Vanity Fair magazinnal és Ralph John Perou divatfotóssal közösen keltette életre az L-Style-t, a márka új formatervezési koncepcióját, amely elsősorban a technikai újdonságok iránt érdeklődő és a stílusos megjelenést fontosnak tartó embereket veszi célba.
A magazin júliusi számában megjelenő, a stílus és a technológia találkozását megtestesítő fotók Perou vezetésével készültek, aki elismert zenei és divatfotósként olyan hírességekkel dolgozott együtt, mint Katy Perry, Justin Timberlake és Helen Mirren. A fekete-fehér fényképsorozat az LG legújabb Optimus L-Style okostelefon-sorozatának tagjait különböző helyzetekben pózoló modellekkel ábrázolja, kiemelve az LG L-Style öt stílusjegyét: a modern szögletes stílust, a harmonikus kontrasztokat a formatervezésben, a Floating Mass technológiát, az egybefüggő, keret nélküli felületet
és az érzékien karcsú külsőt.

A képsorozat mögött álló művészi koncepciót az LG, a Vanity Fair és Perou közösen álmodták meg keltették egyaránt
kapcsolatban, megjeleníteni fotózás során, kreativitását vetetette be és kiválóan ötvözte ezeket az elemeket.
A képsorozatban szereplő modellek eltérő háttérrel rendelkeznek: vannak köztük táncosok, sminkesek, még orvosok is. Az egyetlen közös pont a könnyed és egyedi stílus – pontosan azok a tulajdonságok, amelyek az LG Optimus L-Style sorozat célközönségére is jellemzőek. „Az emberek hajlamosak úgy gondolni, hogy a fényképészeket csak a dolgok külseje érdekli, én azonban azt szeretem, ha a dolgok nem csak elkápráztatnak bennünket, hanem remekül működnek is.” – nyilatkozta Perou. „Nagyon élveztem a közös fotózást az LG-vel és a Vanity Fair-rel, amely a stílus és az anyag találkozásáról szólt. Szándékosan intelligens, gyönyörű és vibráló embereket választottunk a fotókhoz, mert rajtuk keresztül tudtuk igazán bemutatni az izgalmas, karcsú és rengeteg technológiai fejlesztéssel ellátott telefonokat.”
„Az LG számára nagyszerű lehetőség volt, hogy a kampányt a brit Vanity Fair magazinnal és Perou-val közösen készíthette el.” – nyilatkozta Brian Na, az LG Mobile Communications Company alelnöke és nemzetközi értékesítési és marketingigazgatója. „Fő célunk az volt, hogy bemutassuk az L-Style sorozat lényegét az Egyesült Királyság divatszakértőinek, és ehhez keresve sem találhattunk volna jobb partnereket.”

Az LG Optimus L-Style termékcsaládot azoknak terveztük, akik a technológia szerepét fontosnak tartják az életükben, és akik szeretik, ha mobiljuk visszatükrözi ízlésüket és stílusukat. A sorozat három okostelefonból áll: az LG Optimus L3 és az LG Optimus L7 modellek már korábban megjelentek, míg az LG Optimus L5 az év második felében lesz elérhető.