Beyoncé divatot diktál

A  H&M  nyári kampányának népszerűsítésére a globális  szupersztárt, Beyoncét szerződtette. Az előadó – aki április 15-én  indítja útjára a teltházas Mrs. Carter World Tourt – a H&M nyári  kollekciójának darabjait viselve jelenik meg televíziós reklámokban  és újsághirdetéseken egyaránt. A nyomtatott anyagok és az  óriásplakátok úgy mutatják be az énekesnőt, mint “Beyoncé as Mrs.  Carter in H&M”, és azt a gondolatot közvetítik, hogy egy nő  lehet egyszerre erős, sebezhető, érzékeny, anyatípus, humoros és  vonzó. A ruhadarabok világszerte május elején kerülnek a H&M  boltjaiba és a webáruházba.

“Mindig is kedveltem, hogy a  H&M a szórakozásra és a megfizethető divatra koncentrál. Nagyon  tetszett az a koncepció, melynek segítségével felfedeztük, hogyan  mutathatja meg a nők érzelmeit a négy elem: a tűz, a víz, a föld és  a levegő. Ez egy csodálatos fotózás volt egy trópusi szigeten.  Sokkal inkább tűnt egy videó készítésének, mint  reklámnak.”

beyonce1

“A H&M nyári kampánya Beyoncéval a  középpontban egy különös fantázia, melyben csillogás, dráma és maga  a paradicsom érzete is benne van. Elképesztő volt látni, mennyire  könnyed az énekesnő – és éppen ez teszi őt a nők példaképévé a világ  minden táján. Ez a kampány Beyoncé legjavát, és ezen a nyáron a  H&M legjavát is adja.” – nyilatkozta Donald Schneider, a H&M  kreatív igazgatója.

“A kampányban Beyoncé azokat a darabokat  viseli a H&M nyári kollekciójából, melyekre mind szükséged lesz  napozás közben.” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M vezető  tervezője. Majd hozzátette: “A kollekció része a tökéletes bodycon  ruha, valamint egy szellős, nélkülözhetetlen nyári ruha is. Ami  pedig igazán különlegessé teszi ezeket a darabokat az az, hogy  Beyoncé a tervezéskor is hozzátette saját ötleteit, melyek az ő  személyes stílusát tükrözik.”

A nyári kampányban fürdőruhák  mellett strandruhák is láthatók, ráadásul egy batikolt bikini is  bekerült a termékek közé, mely a H&M for Water kollekció része.  Ennek a kollekciónak a bevételeiből 25%-ot a H&M for WaterAid  szervezet kap majd – 2002. óta ez a szervezet 2 650 000 fontot  gyűjtött vízellátással kapcsolatos problémák megoldására.

A  kampány fotóit Nassauban, a Bahamákon készítette Inez van Lamsweerde  és Vinoodh Matadin fotós, míg a reklámfilmet Jonas Akerlund  rendezte. A reklám rámutat, hogy a 4 elemnek milyen ellentétes a  természete. A kampányfilm az interneten teljes hosszában  megtekinthető lesz, míg vágott verzióit a televízióban mutatják be.  A reklámban ráadásul felcsendül egy vadonatúj Beyoncé-dal is: a  “Standing On The Sun”, mely május elején jelenik meg világszerte.